آشنایی با انواع پارچه , واردات پارچه از چین
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با انواع پارچه , واردات پارچه از چین

 

در تولید پارچه می‌توان طیف وسیعی از مواد اولیه را به کار گرفت، ممکن است این مواد در طبیعت یافت شوند یا به صورت مصنوعی به دست آیند یا تلفیقی از این دو باشند. پارچه ها را می‌توان برحسب منبع، نحوه تولید و کاربردهایشان دسته‌بندی کرد.

اصلی‌ترین منبع تهیه پارچه های طبیعی عبارتند از؛ پشم و خز حیوانات، پیله کرم ابریشم، بذر، ساقه و برگ گیاهان. تنفس الیاف پارچه های طبیعی بلا مانع بوده و به هیچ عنوان باعث سوزش و تحریک پوست یا ریه نمی‌شوند، به علاوه بسیار نرم و بادوام می‌باشند.

 

 

واردات پارچه از چین

 

یکی از کالاهای وارداتی که توسط شرکت بازرگانی فیروزه به سفارش بازرگانان و تجار محترم در راستای کمک به ارتقا سطح کیفی پوشاک و تولید کنندگان داخلی انجام می شود، واردات پارچه و نخ می باشد. از آنجا که پارچه و نخ جزو مقولاتی هستند که خرید آنها سلیقه ای بوده و مستلزم حضور خریدار در محل خرید می باشد. این مجموعه با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو توانایی همراهی خریداران محترم را در امر خرید داشته،تا در ضمن خرید حضوری احتمال هرگونه کلاهبرداری و یا سو استفاده از خریدار به حداقل ممکن برسد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 





:: برچسب‌ها: آشنایی با انواع پارچه , انواع پارچه , انواع پارچه وارداتی , پارچه های طبیعی و مصنوعی , واردات پارچه از چین , واردات پارچه و نخ , واردات و ترخیص پارچه از چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: